22 października 2018

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies 2018.

Co prawda różowy miesiąc niebawem się skończy, ale zupełnie nie jest to powód, aby przestać mówić na temat raka piersi. W chwili, gdy uzmysłowimy sobie, że co kilka sekund jedna z nas dowiaduje się o chorobie zaczynamy czuć pod skórą jakąś niepewność i strach. Sama również go czuję.

W każdej rodzinie znany jest ból i cierpienie spowodowane utratą bliskiej osoby chorującej na nowotwór. W mojej rodzinie ta choroba odebrała nam jedną z najwspanialszych kobiet - moją ciocię, siostrę mojej mamy. To u niej poranna kawa smakowała najlepiej, to z nią mogłam godzinami rozmawiać o byleczym i przesiadywać w jej mikro kuchni, to z nią dzieliliśmy się sekretami i jej powierzaliśmy tajemnice. Do tej pory nie jestem w stanie pogodzić się z jej śmiercią i często z mamą rozmawiamy o tym, że gdyby się badała mogło być zupełnie inaczej. Tak się nie stało i to zdarzenie spowodowało, że bardzo mocno namawiam wszystkie kobiety do niebagatelizowania swojego zdrowia i życia.

Jak co roku, właściwie odkąd prowadzę bloga (zaraz będzie dziewięć lat!) przyłączam się do Różowej Wstążki z grupą Estée Lauder Companies. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie od 26 lat szerzona jest świadomość o raku piersi oraz zbierane fundusze na naukowe badania medyczne. Fundusze zebrane w Polsce kierowane są jako kontynuacja badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2018 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy Glamglow i Jo Malone London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins. Oprócz kupowania kosmetyków są inne drogi na okazanie wsparcia. Do akcji przyłączyły się między innymi marki: Yankee Candle, Risk made in Warsaw, Ania Kruk, Elixa, Juicy Jar, Wittchen, Moleskine, Poczta Kwiatowa, Lourse (cukiernia w Hotelu Europejskim) i wiele innych.

Dziewczyny potrafią się wspierać. Wiem o tym od dawna! Liczę na Wasze wsparcie kampanii oraz mam nadzieję, że badanie się wejdzie Wam w krew! Musimy dbać o siebie bo przecież fajnie jest żyć.

zdjęcia: KreatywMedia
Czytaj dalej...

0 komentarze:

Prześlij komentarz