Agata
Manosa

Razem mamy większą siłę! Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi.

2014-10-21 - Agata Herbut

Po raz trzeci przyłączam się do akcji Estee Lauder Companies i po raz trzeci Was proszę o to samo – o badanie swoich piersi, dbanie o siebie oraz o Wasze najbliższe dziewczyny: babcię, mamę, siostrę, ciocię, przyjaciółkę.
Rak piersi to drugi najczęściej diagnozowany rak na świecie, dlatego każde działanie zbliżające nas do wyeliminowania tej choroby z naszego życia jest tak ważne! Od roku 1992 Estee Lauder zbiera fundusze na walkę z rakiem przeznaczając fundusze ze sprzedanych produktów. Szukam w głowie zdania mogącego wzbudzić w Was lekki strach, który spowoduje, że przy okazji wizyty u ginekologa poprosicie o to, aby zbadał Wasze piersi albo zadzwonicie do przychodni i w ramach niespodzianki umówicie swoją mamę na badanie.
Nie potrafię znaleźć takiego, ale wierzcie mi, że w tym roku bardziej niż w jakimkolwiek innym czuję się odpowiedzialna za moje dziewczyny. W marcu odeszła moja najlepsza Ciocia na świecie, u której będąc dzieckiem nocowałam (mieszkała kilka ulic od naszego domu) i mówiłam wszystkim, że jadę na wakacje – to siostra mojej mamy, a wszystko zaczęło się od mikro guzka. I szczerze? Uważam, że Ona powinna być z nami, a wszystko nie miałoby miejsca gdyby bardziej dbała o siebie. Zatem tak, nienawidzę tej choroby z całego serca i proszę Was badajcie się, zmuszajcie do tego swoich bliskich – niech żadna z nas nie musi przeżywać dramatu i czuć tęsknoty za kimś bliskim, kto mógłby jeszcze być z nami.



W tym roku fundusze są zbierane pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.” Kampania działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić już onad 53 miliony dolarów na wspieranie globalnych badań, edukacji i usług medycznych.
Fundusze zbierane są dzięki limitowanym edycjom kosmetyków z Różową Wstążką (w roku 2014: Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown, La Mer, Bumble and bumble, Tommy Hilfiger, Lab Series): 20% ceny każdego produktu firma Estée Lauder Poland przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzone pod kierunkiem profesora Jana Lubińskiego, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. W latach 2009-2013 przekazaliśmy na w/w badania 447 946 PLN.
Do Kampanii dołączyły: perfumerie Douglas, perfumerie Sephora, Polskie Linie Lotnicze LOT, linie regionalne EUROLOT, Medicover, Universal Music Polska oraz marki Ania Kruk, Wittchen i Yankee Candle .




W perfumeriach znajdziecie produkty oznaczone różową wstążką:



– Estēe Lauder Dream Pink Collection Evelyn Lauder i Elizabeth Hurley.Różowa kopertówka zawiera pomadkę Pure Color w limitowanym odcieniu Dream Pink oraz dwa miniaturowe lakiery do paznokci Pure Color: Blushing Lilac i Berry Hot (150 zł).


– Estēe Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II & Pink Ribbon Collection. Limitowana edycja serum, którą zdobi łańcuszek z Różową Wstążką, symbolizujący wsparcie dla osób walczących z rakiem piersi (430 zł).


– Clinique Pink with a Purpose Long Last Lipstick. Limitowana edycja różowej szminki oferuje 8 godzin świeżego i ciepłego koloru (99 zł).


– Clinique Great Skin. Great Cause Dramatically Different Moisturizing Lotion LE (185 zł).


– La Mer The Hand Treatmant (215 zł).


– Bobbi Brown Pretty Pink Ribbon Lip Gloss Collection (165 zł).




Zbadajcie się!