Agata
Manosa

City Drive – jesiennie u Yves Saint Laurent.

2013-07-18 - Agata Herbut



Najnowsza kolekcja makijażu na jesień i zimę 2013/2014 Yves Saint Laurent inspirowana jest elektryzującym rytmem wielkiego miasta – jego energią, różnorodnością barw i tekstur, zaskakującą grą kontrastów. To połączenie wysublimowanej elegancji świata UPTOWN z awangardowym stylem artystycznego underground, w którym kobieta Yves Saint Laurent z odwagą poszukuje inspiracji i inspiruje innych. Na wskroś miejska, silna i wyrazista, bawi się kosmopolitycznymi kanonami i kontrastami, czerpiąc inspirację z elektryzującej energii miasta. Odważnie zmienia wizerunek w dzień i w nocy, dostosowując makijaż do charakteru miasta, w którym aktualnie przebywa, i do wielkich imprez, podczas których olśniewa pięknem aż do bladego świtu. Uptown z rana, underground w nocy. Uwodzi spojrzeniem smoky, kusi artystycznym szykiem. Ujarzmia czerń asfaltu skąpanego w deszczu, brąz miejskiej cegły, szarość nowoczesnej stali oraz kolory miejskich neonów i graffiti, wśród których kroczy niewzruszona i pewna siebie. Jak zawsze zniewalająca, rozświetla światowe metropolie niepowtarzalnym wizerunkiem couture.





Kolekcja, która dostępna będzie w polskich perfumeriach od sierpnia zawiera:

Róże do policzków (Nr 9, Nr 10) – 180 zł

Paleta cieni w dwóch odcieniach – 230 zł

Eyeliner Baby Doll – 145 zł

Pomadki Rougr Pur Couture (Nr 50, Nr 51, Nr 53) – 140 zł

Kredka do ust (Nr 20 ) – 90 zł

Lakier do paznokci (Nr 38, Nr 39) – 105 zł






Czujecie się skuszone? Bardzo zainteresowały mnie ciemniejszy róż do policzków, oczywiście lakiery do paznokci i paletka z neonową zielenią.